Спиди вярва, че бизнесът трябва да поема задължения не само в рамките на финансовото развитие и условията на труд, а и като се грижи за подобряване на обществените условия за живот, подпомага развитието на младите хора и опазва околната среда.
Като социално-отговорна компания през последните години Спиди успешно реализира серия от инициативи с акцент върху грижата за природата и хората, образованието, младежкия спорт и „зелената идея“ като цяло.
Мениджмънтът на Спиди разглежда развитието на корпоративната устойчивост като своя основна цел, заложена във фирмената ценностна система.
За Спиди корпоративната устойчивост е съвременен бизнес подход, който формулира дългосрочни стратегии в социално, екологично и икономическо измерение и създава ползи за клиенти, служители и потребители, като доставя продукти и услуги с отговорна грижа за хората, ресурсите и околната среда.
ИСТОРИЯ И ДЕЙНОСТ
През годините куриерските и логистичните услуги на Спиди се превръщат в синоним на бързина, сигурност и качество. Спиди е първата българска куриерска компания, внедрила система за управление на качеството и сертифицирана по ISO 9001:2015. През ноември 2012 г. Спиди излиза на Българската фондова борса, с което става първата компания в бранша с публичен статут.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
1 528 служители |
441 офиса |
76 АПС |
1 085 автомобила |