A PHP Error was encountered

Severity: Notice

Message: Only variable references should be returned by reference

Filename: core/Common.php

Line Number: 257

Speedy Goes Green

"Най-добрият приятел в света на човека е дървото. Използвайки дървесината икономично и с уважение, ние си подсигуряваме един от най-големите ресурси на земята."

Франк Лойд Райт

Корпоративна устойчивост

Корпоративна устойчивост е съвременен бизнес подход, който формулира дългосрочни стратегии в социално, екологично и икономическо измерение и създава ползи за клиенти, служители и потребители, като доставя продукти и услуги с отговорна грижа за хората, ресурсите и околната среда.

Мениджмънтът на Спиди разглежда развитието на корпоративната устойчивост като своя основна цел, заложена във фирмената ценностна система.

 

Наши основни приоритети са ефективното използване на енергията, редуциране на замърсяванията, гарантирана бизнес почтеност към нашите клиенти и постоянното повишаване качеството на работа и живот на нашите служители.

Проект 1: Електроавтомобили без вредни емисии

Водени от фирмената политика за иновативни и технологични бизнес решения в полза на клиентите и обществото, през октомври 2013 г. Спиди закупи 20 електрически автомобила Renault Kangoo Zero Emission за експлоатация на територията на София и други големи градове в страната. Закупуването на електромобили е смело решение и превърна най-голямата българска куриерска компания в една от първите компании в цяла Европа, която предприема подобна иновационна инвестиция.

 

Убеждение на Спиди е, че бъдещето на градския превоз на хора и товари е в електромобилите – както заради чувствително по-ниските разходи, така и с оглед опазване на околната среда. Мисия на Спиди е да увеличава броя и значимостта на „зелените“ решения, които определят развитието на компанията, а с разширяването на авто парка с екоавтомобили, ще намалим значително вредните вещества, отделяни в атмосферата от нашата дейност.

  1. 2017
  2. 28 Jun
  3. 28 Jun
  4. 21 Jun
  5. 05 Jun
  6. 25 May
  7. 26 Mar
  8. 2016
  9. 01 Oct
  10. 06 Jul
  11. 18 Jun
  12. 14 Jun
  13. 13 Jun
  14. 16 May
  15. 15 May
  16. 13 May
  17. 27 Apr
  18. 16 Mar
  19. 2015
  20. 29 Dec
  21. 18 Nov
  22. 15 Sep
  23. 06 Sep
  24. 14 Jun
  25. 10 Jun
  26. 24 May
  27. 22 Apr
  28. 20 Apr
  29. 18 Apr
  30. 09 Mar
  31. 01 Jan
  32. 2014
  33. 23 Nov
  34. 21 Nov
  35. 29 Aug
  36. 23 Jul
  37. 10 Jul
  38. 25 Jun
  39. 11 Jun
  40. 25 May
  41. 12 May
  42. 20 Mar
  43. 2013
  44. 24 Oct
  45. 11 Jun
  46. 25 Apr
Спиди се включи в дарителската кампания за българските училища зад граница „Прозорец към Родината”

Включете се и вие в инициативата Прозорец към Родината, инициирана от Българска Национална Телевизия, книжарници Helikon и куриерска компания Спиди.
 

Дарителската кампания е предназначена за българските деца от І до VІІ клас, които живеят извън страната и съхраняват българския дух и писменост далеч от родината.
Идеята на инициативата е всеки, който желае, да дари книги, учебници или помагала, които после да бъдат доставени на българските ученици в чужбина. 
Всеки, който желае да се включи, може да го направи до 15 септември, като събирането на даренията започва в книжарниците Хеликон в цялата страна.
Куриерска компания Спиди ще окаже логистична подкрепа на кампанията Прозорец към Родината и ще достави безвъзмездно получените дарения до българските училища зад граница.
 

Подкрепете "Прозорец към Родината" и във Facebook на: https://www.facebook.com/prozorets/