A PHP Error was encountered

Severity: Notice

Message: Only variable references should be returned by reference

Filename: core/Common.php

Line Number: 257

Speedy Goes Green

„Бъдещето или ще бъде зелено, или няма да го има изобщо.“ 

Боб Браун, бивш лидер на Австралийската Зелена партия

Корпоративна устойчивост

Корпоративна устойчивост е съвременен бизнес подход, който формулира дългосрочни стратегии в социално, екологично и икономическо измерение и създава ползи за клиенти, служители и потребители, като доставя продукти и услуги с отговорна грижа за хората, ресурсите и околната среда.

Мениджмънтът на Спиди разглежда развитието на корпоративната устойчивост като своя основна цел, заложена във фирмената ценностна система.

 

Наши основни приоритети са ефективното използване на енергията, редуциране на замърсяванията, гарантирана бизнес почтеност към нашите клиенти и постоянното повишаване качеството на работа и живот на нашите служители.

Проект 1: Електроавтомобили без вредни емисии

Водени от фирмената политика за иновативни и технологични бизнес решения в полза на клиентите и обществото, през октомври 2013 г. Спиди закупи 20 електрически автомобила Renault Kangoo Zero Emission за експлоатация на територията на София и други големи градове в страната. Закупуването на електромобили е смело решение и превърна най-голямата българска куриерска компания в една от първите компании в цяла Европа, която предприема подобна иновационна инвестиция.

 

Убеждение на Спиди е, че бъдещето на градския превоз на хора и товари е в електромобилите – както заради чувствително по-ниските разходи, така и с оглед опазване на околната среда. Мисия на Спиди е да увеличава броя и значимостта на „зелените“ решения, които определят развитието на компанията, а с разширяването на авто парка с екоавтомобили, ще намалим значително вредните вещества, отделяни в атмосферата от нашата дейност.

  1. 2016
  2. 01 Oct
  3. 06 Jul
  4. 18 Jun
  5. 14 Jun
  6. 13 Jun
  7. 16 May
  8. 15 May
  9. 13 May
  10. 27 Apr
  11. 16 Mar
  12. 2015
  13. 29 Dec
  14. 18 Nov
  15. 15 Sep
  16. 06 Sep
  17. 14 Jun
  18. 10 Jun
  19. 24 May
  20. 22 Apr
  21. 20 Apr
  22. 18 Apr
  23. 09 Mar
  24. 01 Jan
  25. 2014
  26. 23 Nov
  27. 21 Nov
  28. 29 Aug
  29. 23 Jul
  30. 10 Jul
  31. 25 Jun
  32. 11 Jun
  33. 25 May
  34. 12 May
  35. 20 Mar
  36. 2013
  37. 24 Oct
  38. 11 Jun
  39. 25 Apr
С грижа за детското зрение

За втора поредна година Спиди партнита на KWIAT в Кампания за профилактика на детското зрение. Инициативата популяризира необходимостта от редовна профилактика на детското зрение и дава възможност на деца и младежи на възраст от 6 до 18 г. да преминат безплатен скрининг на очите в оптики в цялата страна. Целта е да бъдат открити евентуали проблеми отрано и децата да бъдат насочени за преглед при офталмолог. Кампанията е подкрепена от редица популярни личности, а лице на инициативата е Йордан Йовчев и децата от националния отбор по спортна гимнастика.