A PHP Error was encountered

Severity: Notice

Message: Only variable references should be returned by reference

Filename: core/Common.php

Line Number: 257

Speedy Goes Green

„Погледни дълбоко в природата и ще разбереш всичко по-добре." 

Алберт Айнщайн

Корпоративна устойчивост

Корпоративна устойчивост е съвременен бизнес подход, който формулира дългосрочни стратегии в социално, екологично и икономическо измерение и създава ползи за клиенти, служители и потребители, като доставя продукти и услуги с отговорна грижа за хората, ресурсите и околната среда.
Мениджмънтът на Спиди разглежда развитието на корпоративната устойчивост като своя основна цел, заложена във фирмената ценностна система.

Наши основни приоритети са ефективното използване на енергията, редуциране на замърсяванията, гарантирана бизнес почтеност към нашите клиенти и постоянното повишаване качеството на работа и живот на нашите служители.

Проект 1: Електроавтомобили без вредни емисии

Водени от фирмената политика за иновативни и технологични бизнес решения в полза на клиентите и обществото, през октомври 2013 г. Спиди закупи 20 електрически автомобила Renault Kangoo Zero Emission за експлоатация на територията на София и други големи градове в страната. Закупуването на електромобили е смело решение и превърна най-голямата българска куриерска компания в една от първите компании в цяла Европа, която предприема подобна иновационна инвестиция.

 

Мениджмънтът на Спиди вярва, че бъдещето на градския превоз на хора и товари е в електромобилите – както заради чувствително по-ниските разходи, така и с оглед опазване на околната среда. Мисия на Спиди е да увеличава броя и значимостта на „зелените“ решения, които определят развитието на компанията, а с разширяването на автопарка с екоавтомобили, ще намалим значително вредните вещества, отделяни в атмосферата.

  1. 2019
  2. 01 Sep
  3. 29 Aug
  4. 28 Mar
  5. 2018
  6. 01 Aug
  7. 31 Jul
  8. 01 Jun
  9. 21 May
  10. 28 Feb
  11. 01 Feb
  12. 29 Jan
  13. 2017
  14. 01 Dec
  15. 15 Sep
  16. 28 Jun
  17. 21 Jun
  18. 05 Jun
  19. 25 May
  20. 26 Mar
  21. 2016
  22. 01 Oct
  23. 06 Jul
  24. 18 Jun
  25. 14 Jun
  26. 13 Jun
  27. 16 May
  28. 15 May
  29. 13 May
  30. 27 Apr
  31. 16 Mar
  32. 2015
  33. 29 Dec
  34. 18 Nov
  35. 15 Sep
  36. 06 Sep
  37. 14 Jun
  38. 10 Jun
  39. 24 May
  40. 22 Apr
  41. 20 Apr
  42. 18 Apr
  43. 09 Mar
  44. 01 Jan
  45. 2014
  46. 23 Nov
  47. 21 Nov
  48. 29 Aug
  49. 23 Jul
  50. 10 Jul
  51. 25 Jun
  52. 11 Jun
  53. 25 May
  54. 12 May
  55. 20 Mar
  56. 2013
  57. 24 Oct
  58. 11 Jun
  59. 25 Apr
С ГРИЖА ЗА ДЕТСКОТО ЗРЕНИЕ

За четвърта поредна година Спиди подкрепя Кампанията за профилактика на детското зрение на нашите клиенти и партньори KWIAT - дългогодишен търговец и производител на очила. От 01.09. до 31.10.2019 г. KWIAT предоставя БЕЗПЛАТЕН очен скрининг на деца и младежи между 6 и 18 години в оптики и медицински центрове в цялата страна. Основна цел на кампанията е популяризирането на необходимостта от редовна профилактика на детското зрение и детайлното информиране на висок процент хора относно превенцията на очното здраве.