A PHP Error was encountered

Severity: Notice

Message: Only variable references should be returned by reference

Filename: core/Common.php

Line Number: 257

Speedy Goes Green

"Най-добрият приятел в света на човека е дървото. Използвайки дървесината икономично и с уважение, ние си подсигуряваме един от най-големите ресурси на земята."

Франк Лойд Райт

Корпоративна устойчивост

Корпоративна устойчивост е съвременен бизнес подход, който формулира дългосрочни стратегии в социално, екологично и икономическо измерение и създава ползи за клиенти, служители и потребители, като доставя продукти и услуги с отговорна грижа за хората, ресурсите и околната среда.

Мениджмънтът на Спиди разглежда развитието на корпоративната устойчивост като своя основна цел, заложена във фирмената ценностна система.

 

Наши основни приоритети са ефективното използване на енергията, редуциране на замърсяванията, гарантирана бизнес почтеност към нашите клиенти и постоянното повишаване качеството на работа и живот на нашите служители.

Проект 1: Електроавтомобили без вредни емисии

Водени от фирмената политика за иновативни и технологични бизнес решения в полза на клиентите и обществото, през октомври 2013 г. Спиди закупи 20 електрически автомобила Renault Kangoo Zero Emission за експлоатация на територията на София и други големи градове в страната. Закупуването на електромобили е смело решение и превърна най-голямата българска куриерска компания в една от първите компании в цяла Европа, която предприема подобна иновационна инвестиция.

 

Убеждение на Спиди е, че бъдещето на градския превоз на хора и товари е в електромобилите – както заради чувствително по-ниските разходи, така и с оглед опазване на околната среда. Мисия на Спиди е да увеличава броя и значимостта на „зелените“ решения, които определят развитието на компанията, а с разширяването на авто парка с екоавтомобили, ще намалим значително вредните вещества, отделяни в атмосферата от нашата дейност.

  1. 2017
  2. 15 Sep
  3. 28 Jun
  4. 28 Jun
  5. 21 Jun
  6. 05 Jun
  7. 25 May
  8. 26 Mar
  9. 2016
  10. 01 Oct
  11. 06 Jul
  12. 18 Jun
  13. 14 Jun
  14. 13 Jun
  15. 16 May
  16. 15 May
  17. 13 May
  18. 27 Apr
  19. 16 Mar
  20. 2015
  21. 29 Dec
  22. 18 Nov
  23. 15 Sep
  24. 06 Sep
  25. 14 Jun
  26. 10 Jun
  27. 24 May
  28. 22 Apr
  29. 20 Apr
  30. 18 Apr
  31. 09 Mar
  32. 01 Jan
  33. 2014
  34. 23 Nov
  35. 21 Nov
  36. 29 Aug
  37. 23 Jul
  38. 10 Jul
  39. 25 Jun
  40. 11 Jun
  41. 25 May
  42. 12 May
  43. 20 Mar
  44. 2013
  45. 24 Oct
  46. 11 Jun
  47. 25 Apr
СПИДИ – партньор в Националната кампания на KWIAT за профилактика на детското зрение 2017

За трета поредна година Спиди е партньор в традиционната кампания за профилактика на детското зрение, организирана от нашите партньори KWIAT – българската марка очила.

В рамките на инициативата деца и младежи на възраст от 6 до 18 г. ще имат възможност да преминат безплатен скрининг на очите в над 150 оптики и медицински центрове в цялата страна до 31 октомври 2017 г. Това ще им позволи, при наличие на проблем, да бъдат насочени в най-ранен етап към преглед при офталмолог.

Ние от Спиди ще се включим в тази така важна за зрението и нормалното развитие на децата ни кампания, като транспортираме безвъзмездно рекламните материали за кампанията до различите пунктове в страната.

Обърнете внимание на зрението на вашето дете – то е безценно!

Всичко за кампанията, както и пълен списък на оптиките, в които ще се прави безплатният очен преглед, може да откриете тук: http://kwiat.bg/bg-kampaniya-na-kwiat-za-profilaktika-na-detskoto-zrenie-2017